Kadra kierownicza | Smart

Kadra

Arnaud Créput

Chief Executive Officer

Arnaud Créput joined Smart as Chief Financial Officer in July 2015 and became Chief Executive Officer in July 2018.

Prior to this, he served as CFO and Board Member for over ten years successively — five years for Coheris Group and six years for ORSYP Software (which was repurchased by Automic Software in 2014).

Arnaud started his career as a mergers and acquisitions and equity capital markets finance analyst at Deutsche Bank AG and BNP Paribas.

He received his degree from ESSEC Business School in 1999.

Michael Nevins

Chief Marketing Officer

Michael Nevins dołączył do zespołu Smart AdServer w 2017 r. Posiada ponad 20 lat doświadczenia, w tym rozległe doświadczenie w dziedzinie strategii wprowadzania produktów na rynek w sektorze technologii reklamowych.

Ostatnio zajmował stanowisko Globalnego dyrektora ds. marketingu produktów w Taboola. Uprzednio pracował jako Wiceprezes ds. marketingu globalnego w Spongecell oraz jako Wiceprezes ds. produktów mobilnych oraz Wiceprezes ds. marketingu produktów mobilnych w firmie Undertone (przejętej przez Perion). Przed przejściem do Undertone zajmował szereg wysokich stanowisk w globalnej agencji mediów reklamowych GroupM (WPP) oraz w pionierskiej agencji Crisp Media (przejętej przez Quotient).

Nicolas de Robert

Chief Technology Officer

Nicolas de Robert został zatrudniony przez Smart AdServer w czerwcu 2006 roku jako dyrektor firmy ds. technicznych.

Wcześniej przez cztery lata pracował jako inżynier ds. rozwoju w firmie Ilog, zajmującej się produkcją oprogramowania.

Nicolas de Robert ma dyplomy uczelni École Polytechnique (X97) i ENSEEIHT.

Romain Job

Chief Product Officer

Romain Job rozpoczął pracę w firmie Smart AdServer w kwietniu 2007 roku jako inżynier ds. sprzedaży we Francji. Sylvain zajął się rozwojem firmy na rynkach niemieckim oraz środkowo- i wschodnioeuropejskim w 2008 roku. Oficjalną odpowiedzialność za region przejął w 2009 roku.

Romain Job pracował wcześniej jako inżynier ds. sprzedaży w firmie AT Internet (XiTi). Jest również współzałożycielem firmy WindSpectra, świadczącej usługi konsultingowe w zakresie technologii silników wiatrowych.

Romain uzyskał dyplomy École Centrale de Nantes i IAE w Nantes.

David Pironon

Chief Programmatic Officer

David Pironon dołączył do firmy Smart AdServer w czerwcu 2007 roku jako kierownik ds. sprzedaży na Francję.

David Pironon pracował wcześniej przez dwa lata jako konsultant w firmie Oliver  Wyman oraz przez pięć lat w firmie Yahoo, gdzie z powodzeniem zajmował stanowiska kierownika ds. klientów i kierownika ds. rozwoju firmy.

David Pironon uzyskał tytuł magistra na uczelniach HEC i Dauphine (Université de Paris IX).

Ingrid Couasnon

Regional EVP EMEA

Ingrid Couasnon rozpoczęła pracę w Smart AdServer w 2009 r. jako manager ds. rozwoju biznesu; obecnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży na Francję. Wcześniej przez 4 lata Ingrid pełniła funkcję starszego managera ds. rozwoju biznesu w Yahoo!

Jest absolwentką uczelni École de Management de Normandie oraz Audencia Business School w Nantes.”

Joseph Lospalluto

Regional EVP Americas

Joseph Lospalluto joined Smart in April 2017. He is Regional Executive Vice President of Americas and a member of Smart’s executive committee. Joseph drives all business operations throughout the US, Canada, Latin and South America for Smart.

Joe has over 12 years experience spanning the intersections of media, data, marketing, and technology.

Previous to Smart, Joe held various global business development management roles helping adtech companies strategically educate, grow and scale their businesses into the worlds leading media companies.

Nasi dyrektorzy lokalni

Malgorzata Kmieciak

Area Manager CEE

Based in Warsaw, Malgorzata is responsible for managing Smart’s business and sales operations in Central and Eastern Europe (CEE). She oversees the planning, development and implementation of Smart’s sales strategy across the region. Malgorzata joined Smart in February 2018 and has over 10 years of experience in diverse sales environments, especially with leading global companies such as Adform and Google, where she was consulting on ad technology and digital solutions for key media agencies and direct clients.

Malgorzata holds a Master’s degree in Economics from Poznan University of Economics.

Lasse Nordsiek

Area Manager DACH

Lasse Nordsiek pracuje na rynku online business od 12 lat, z czego 8 lat na kluczowych stanowiskach w takich firmach jak AOL, Lycos, Hi-Media oraz specjalista w Next Performance.

Przed dołączeniem do Smart Adserver – Full Stack Technology Platform pracował jako Dyrektor Strategiczny w dziale sprzedaży u dostawcy DMP – The ADEX. Obecnie Lasse pracuje w Berline i odpowiada za zarządzanie sprzedażą i rozwojem biznesu dla Smart AdServer  w regionie DACH.

Andrea Ceccoli

Country Manager Italy

Andrea karierę zawodową rozpoczął w późnych latach 90-tych pracujących dla międzynarodowych firm konsultingowych koncentrując swoją pracę w kierunku marketingu i działów HR dużych firm międzynarodowych.

W 2010 roku, wejdzie gdzie Emailvision Dotyczy Start Up z włoskich biur.

Od początku 2013 roku jest odpowiedzialny za działalność i włoskiej spółki zależnej Smart AdServer.

Absolwent ekonomii, uwielbia sport i jazz oraz włada biegle językiem angielskim i francuskim.

Juan Manuel Alvarez

Country Manager Spain

Juan Manuel Alvarez dołączył Smarta w styczniu 2015 roku, jest licencjackie w zakresie prawa i PDD z IESE, z dużym doświadczeniem ponad 15 lat w branży internetowej, pracowała w firmach, jak Telefonica przez 7 lat, a następnie jako przedsiębiorca, założyciel własnej agencja www wich został sprzedany powodzeniem 6 lat później.

Adrian Behr

Area Manager LATAM

W oparciu między Buenos Aires i Meksyku, Adrian Behr kieruje rozwoju inteligentnych Adserwer biznesu w Ameryce Łacińskiej od marca 2014 r.

Z dużym doświadczeniem w dziedzinie cyfrowej gry, Adrian Behr wcześniej pracował jako Business Development Manager dla Fon w Brazylii i Madrycie, a wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego w Lenovo Argentynie.

Adrian Behr posiada tytuł magistra w Marketingu i Komunikacji Uniwersytetu San Andrés i posiada dyplom Business Administration na Uniwersytecie w Buenos Aires.